Friday 8 March 2013

FIBER VIT C

#ZZ16#


FIBER VIT C

Anda tahu kenapa perut yang buncit xsusut selepas pkai bermacam2 produk sapu dan minuman diet? ini kerana usus anda tidak diselenggarakan dan dicuci dengan betul, toksik byk tersumbat di usus..Fiber vit.c mampu membersih usus anda..


KETAHUI PENTING NYA FIBER
DI SINI

KETAHUI PENTINGNYA VIT C
DI SINI


Menu selepas ambil fibre vitamin c>>>>>>> bihun goreng..rasa kenyang je..xperlu ambil mknn berat2 untuk makan...;).. fibre vitamin c amat sesuai untuk orang yang ada gastrik untuk berdiet,,berdiet x semestinya berlapar...




ANDA NAK KEMPISKAN PERUT BUNCIT??..MENGATASI MASALAH SEMBELIT??..
HANYA RM56 SEBULAN MENGGUNAKAN FIBER VIT.C



Fiber mengandungi organik fiber physillium husk dan kolagen yang tinggi boleh membantu menyelesaikan masalah perut buncit, sembelit dan obesiti. Fiber adalah keperluan harian dalam pemakanan kita. Kita memerlukan 25-30 gram fiber sehari untuk membantu detoksifikasi dalam badan.Serat larut ini juga membantu mengurangkan lemak berlebihan iaitu kolesterol dalam badan, mengurangkan kadar kolesterol serta meningkatkan metabolisme lemak.Bagaimanapun ramai yang tidak menyedari bahawa tidak mudah bagi mereka untuk mengambil jumlah serat yang diperlukan setiap hari sebelum lemak diserap ke dalam badan. Fiber + vit c mampu bertindak membuang toksin daripada dalam kolon dan mengawal fungsi usus serta dapat mengelakkan daripada sembelit dan mengurangkan berat dengan sihat dan selamat melalui pembersihan kolon.




Bagi ibu yang dalam pantang..petua mengempiskan perut..amalkan minum fiber 10minit 
sebelum anda makan.. pengambilan air 2liter/ lebih bagi memastikan semua toksin dlm 
perut dan usus mudah dikeluarkan bersama najis.. seawal penggunaan pembuangan najis dan angin adalah sgt2 busuk dan kurang menyenangkan...akibat dari proses pengeluaran toksin dlm usus.. Selepas seminggu lihat perubahanya!!!!! perut kempis. .badan mnjadi lbh ringan... berat hilang secara perlahan lahan.



USUS TERSUMBAT/KOTOR PUNCA UTAMA MASALAH BERAT BADAN 
~usus tersumbat umpama saluran sinki yg tersumbat, makanan yang dimakan tdk diproses keluar tapi sebaliknya terkumpul di dinding saluran sinki.
Berat akan bertambah dari hari kehari akibat pencernaan dan penghadaman yang tidak lawas ini. tukar amalan diet seharian dengan mengambil FIBER+VIT C sebagai sumber makanan diet anda. cepat kenyang..!! Penghadaman lancar!!



sesiapa susah nak turunkan berat badan, saya sarankan minum FIBRE vitamin c untuk membersihkan usus dan perut anda..memang berbaloi..cuba lah..sementara masih mampu..tak usah sayang duit untuk memiliki produk kesihatan..


Slimming powder NO "1" yang di formulasikan dari serat dan tanpa campuran kimia dan herba.

ia memang bagus untuk kulit.. menjadikan kulit halus mulus dan gebu!!Menyegarkan serta melicinkan kulit..istimewa untuk ibu2 dlm pantang yg ingin kempiskan perut boleh la cuba Fibre vit.c..MENCERAHKAN KULIT!AWET MUDA!! Ia membantu meningkatkan kelembapan kulit disamping memberi keanjalan dan membuatkan kulit menjadi lebih elastic lagi!!!!!

CUBALAH Fibre vitamin c HARI INI ANDA PASTI TERSENYUM LEBAR DENGAN KESAN YG SUNGGUH MENAKJUBKN!!

"KURUS SIHAT SEMULAJADI"


Alhamdulillah...kalau payah sangat rasa nak turun berat, please sangat2 cuba fiber. Rasa sendiri dan nilai dengan harga yang sangat murah tapi kita mampu tersenyum...kandungan FIBER + VIT C dari dua jenis serat~

SERAT LARUT AIR VS SERAT TIDAK LARUT AIR

1. Serat Larut Air.

Jenis serat ini larut dalam air dan kemudian membentuk bahan menyerupai gel. Hasil penyelidikan menunjukan bahwa serat larut air dapat mengurangkan risiko penyakit jantung melalui penyerapan kolesterol dalam aliran darah. Anda bisa mendapatkan serat larut air dalam gandum (wheat), aloevera, kacang buncis, apel, lobak merah dan psylium husk.

2. Serat tidak larut air.

Jenis serat ini mendorong pergerakan bahan bahan makanan dalam sistem pencernaan Anda, Memperlancarkan lagi pembuangan air besar, sehingga dapat bermanfaat bagi mereka yang mengalami masalah sembelit atau buang air besar tidak teratur. Tepung gandum utuh (wheat), kulit gandum, sayuran, kekacang dan banyak jenis sayuran merupakan sumber yang baik untuk serat tidak larut larut air.




RM56/-




No comments:

Post a Comment

FOR MORE INFO..PLS CONTACT 011-12404513