Thursday 7 March 2013

norefal vitamin c

#ZZ04#

NOREFAL 1000mg

jangan sentiasa memberi alasan
-akak duduk rumah jea..tak payah la melaram-
-tak mampulah-
-tak ada masa-
-tak perlukan suplemen tambahan-

saya mahu beritahu...dan saya mahu tahu..

sebiji orange bersamaan dengan 45mg
badan kita memerlukan
hampir 250gm hingga 10000gm vitamin c setiap hari

mampu kah kita makan buah orange
yang begitu banyak bagi myamai keperluan badan kita

info lanjut tentang vitamin c
klik sini

DALAM TEMPOH SEBULAN ANDA DAPAT MELIHAT KESAN NYA
saya tak perlu menipu..ini kerana saya iklas
mengesyorkan apa yang terbaik..

saya juga pengguna vitamin c..



harga sebotol 

isi kandungan: 30 biji

RM35 including postage..


#ZZ05#

NOREFAL 500mg



sebotol 

RM28 including postage..


-MENCERAHKAN KULIT-
-MENGHALUSKAN TEKSTUR KULIT-
-MENGHILANGKAN JERAWAT-
-MEMUDARKAN JERAGAT-

SERTA KEBAIKAN LAIN YANG ANDA BOLEH PEROLEH
KLIK SINI..











No comments:

Post a Comment

FOR MORE INFO..PLS CONTACT 011-12404513